Jacques Greene ‘Can’t Get Close (Sampha JG Edit)

フジロックラインナップをチェックしている時にひっかかったジャックス・グリーンさん。モントリオーラーなので、勝手にえこひいき。

このリミックス、好きです。爽やか、そして浸ってしまう感じ。
人の手にかかって、ものがさらによくなることが好きなのです。人はせっかくたくさんいるんだし、コラボレーションしていきましょって思っています。


このアー写は素敵なんだけど…


プレイ中はこんな感じ?

モントリオールは、すごくハウスの街。大きなハウスのフェスがあるだけでなく、冬以外の休日は毎週公園でイベントをやっていました。ピクニックをしながら、踊る感じ。夏が短いので、みんな太陽の光を死守するのです。

今夜は外は大雨。稲作に雨は大切なんだけど、晴れはいいですよね。

—–
From my check list for this year’s Fuji Rock lineup!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s