Otona Niku!


東京カレンダーなんて物を、100キロ離れたところで売っても意味ないですからね。
妹に買って送りました。表紙だけでなくて、中にインタビューもあるかしら?とパラパラめくってみると…、すごいんですよ。中身は見事に「焼いた肉」か「生の肉」の写真。お肉がおいしそうだからという理由でお店に行かない人なので、新鮮な体験でした。
チャンミンさんは肉が好きなようです。インタビュー中の写真の隅に肉しか乗っていないお弁当が映っていました。だけど、野菜もどっさり食べるんだろうな。スリムだし、お肌もつるんとしてるもんね。個人的には、前のキノコみたいな髪型の方がかわいいような気がします。個人的に。
大人肉って。よっぽど大人が消費をしないんだろうなと思ってしまいますわ。 —– I found a magazine called
Tokyo calendar that features only great meat dishes for adults! I
am vegetable eater but it’s kind of must-have for meat
eaters!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s