H, Hello kitty?

サンリオ、特にキティのライセンスビジネスのはっちゃけぶりが激しいこの頃。現地生産を許して、オリジナルが作られるようになってから、偽物との判別が難しい物が多くなりました。サウジとか笑えます。

Kissとのコラボで舌を出した人形がありました。メイベリンはマスカラです。トラ柄のキャットアイ版もあったけど、私はロングカール命なのでこちらを購入。まつ毛ありのキティです。かわいくない。

キティファンでない皆様はぜひ総ピンクのラッシュニスタをご購入ください。マスカラとしては、あちらの方が優秀。お湯で落とせるタイプが優しくていいですよ。マスカラをしない男性の方が切れ毛も乾燥も少なく、長くてバサバサのまつげをしてたりしますからね。

ただし、私はこの後で大泣きしまして、その時は大変助かりました。

—–
Lately even Hello Kitty has long curled eyelash. But this mascara didn’t work that great for me. I prefer Lashnista, the pink one.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s