Yebisu Garden Place Winter

20121117-003019.jpg

近年多かった青いイルミネーションがなくて素晴らしい。
金にもの言わせた感が強い青いライトよりも、ヨーロッパ的で古典的な橙色のイルミネーションが好きです。 20121117-003028.jpg それにしてもガーデンプレイスは本当に遠い。
動く歩道の途中にベンチが置いてあるのも爆笑です。近辺に住むにはいいんだろうけど、毎日通うのは辛いです。我が家からなら、迷うことなく自転車通勤になるでしょう。
さてさて、みなさん。東京はきれいに装飾される季節になりました。
でも私は紅葉狩りに行きたいです。どこか知られざるスポットはないかしら。雨の週末にリサーチしようと思います。あとは年末調整の書類ね。
Have a great weekend! —– The winter illumination of Yebisu
garden place is popular for its Bacat’s decoration. Very beautiful.
But I’m trying to find some secret foliage place. The forecast says
it’s rainy this weekend. So research, research, research. That’s
the thing I have to do!

2 thoughts on “Yebisu Garden Place Winter

  1. 私も青いLEDは寒々しくて嫌いです。温かみのある黄色がかったライトが一番素敵ですね。急に寒くなりましたが、風邪にはお気を付けください!

    1. Shihoriさん、こんばんは!

      最近のイルミネーションはいっちゃってるか、エレガントかの二極化が進んでいるように思います。寒くなったので、鍋物でもして楽しく過ごしましょうね!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s