As is

店舗限定だったか、前売り限定だったか忘れたけど、昔のビッグビーチのチケットについていた布バッグです。覚えていますか?

今日は夕方から気の知れた仲間との会合だったので、このカバンでいいやくらいの軽い気持ちで持って行きました。引っ越し作業中に見つけたのです。これがね、非常に使い勝手がいい!大きさ、形、適度な固さ。おまけに中のポケットにはマジックでフタが付いています。リップとか定期とかがこぼれなくて済む。使いやすくて笑えました。

会合は楽しかったです。いつまでもずっと続いたらと思うのですが、議題が議題なので今年中に終わらせたいと思っています。歯切れが良過ぎて、隣でMacBook Airを開いてイヤホンして本を読んでた男性が退出してましたからね。絶対音楽なんて聞いてないね。プッ。今日は現状の把握と課題解決策の目安を立てること。うまくいくんだかいかないんだか。ふーですわ、本当に。

—–
I went out with this bag tonight. It was a gift for pre-purchasers of Big Beach Festival 2010 ticket. I found it during moving and found its quality is quite good!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s