Nora Jones ‘Happy Pills’

別にノラ・ジョーンズが好きという訳ではなく。

ふとビデオを見ていた時に、01’12″あたりのシャワーのシーンで手が止まりました。
まつげがバサバサ、きれいにカールしてて扇形。
この人は名前はジョーンズさんだけど、インド系ですよね。顔も好きなタイプではないんだけど、まつげがうらやましい。

マスカラをするとまつげは乾く。ビューラーで上げることもダメージにつながる。
だから、まつげは男性の方がふさふさで、きれいにカールしていたりする。
ツブコデ先生も、日本の冴えない首相が不細工なくせに上下共に長いまつげをしていることに気づいてました。

まつげって大事。1カ所だけしかメイクできなかったら絶対にまつげ。
だけど、そこら辺の安っぽいと、いうか実際安いんだけど、つけまつげは論外。だって、それはママ世代の特権だもの。
ドキドキ、胸キュンできる顔のパーツです。

—–
When I was watching Norah Jones’s music video, I found her eyelashes are super gorgeous. Very cute!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s