4 new things to my house

いつもの青汁を飲んでいるのですが、気持ち悪いくらいに甘い。なぜ?

さて、私の家に来た新しい物たちをご紹介します。
まずは、ブックエンド。ずっと眺めていると自由の女神がロッキーのラストシーンにしか見えなくなります。いつになったら、きちんと本を止める役目をするのかは不明。

塩はアルペンザルツが好きなのに、カルディのセールで見て買ってしまいました。ペンギンの塩。ちなみに未開封。

かまわぬの手ぬぐい。ロフトを通った時にロフト限定柄が出ていたので買い足しました。かまわぬの製品の中でもあまりに現代的な柄は買いません。ペンギンは渋めでなかなかです。


最後の1点は、冷蔵庫。
ずっと黒い冷蔵庫が欲しいと思っていて、いいなと思った黒い製品が残り2台だったのでつい…。とっくに家計は別なもののなんとなく母親に電話をしてみたところ、「あら、黒!いいじゃない!」と買うのを止めさせる感じもなく。ピカピカで素敵。大満足です。

—–
Let’s watch new stuffs for my home. 1 bookends in the shape of ‘Statue of Liberty’ and ‘La tour Eiffel’ 2 Penguin salt 3 Tenugui Japanese traditional towels. And the last one is new fridge. It’s black and looks super cool!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s