Deep forest

急にものすごく過ごしやすくなりました。

今、我が家付近はたいして雨も降っていなそうだけど、これから降るのかしら?というか、避難勧告の方々は大丈夫でしょうか。でも思うのです。万が一避難勧告が出たらいったい何からしたらいいんだろうとです。会社にいればまぁ偉い人たちが動くべきだけど、家にいたら?我が家の場合は、2Fをぶち抜きにして住んでいるような大地主なのにとても質素な大家がいるので、その家族に従おうかと思っています。

東京で避難勧告が出たら、カオスにならないことを祈っています。人が多すぎて、きっとどこもかしこも大混雑になるよね〜。もっと一軒家が多い地帯も引っ越しの候補に入って来ました。通勤に時間がかかるなんてたいした問題じゃない。早起きすればいい話です。

—–
Another huge typhoon is crossing over the nation. I hope everyone’s safe and polluted land and air will be washed away.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s